19. ZAKUP SPRZĘTU DO ORGANIZOWANIA WYDARZEŃ PLENEROWYCH

Imię i nazwisko Wnioskodawcy – Andrzej Białecki.
Skrócony opis – Zakup sprzętu ogrodowego niezbędnego do organizacji wydarzeń, pikników, warsztatów imprez plenerowych, konkursów organizowanych przez stowarzyszenia, instytucje na rzecz aktywizacji obywatelskiej, promocji zdrowia i integracji społeczności lokalnych Miasta Konina.
Pełen opis – Zadanie przewiduje zakup stołów z ławkami i namiotów w celu aktywizowania i integracji społeczności lokalnych, promocji zdrowia, poprzez organizację wydarzeń na świeżym powietrzu. Wykorzystane zostaną miedzy innymi przez lokalne stowarzyszenia i instytucje np.: Stowarzyszenie Razem dla Łężyna, Ochotniczą Straż Pożarną Cukrownia Gosławice, Szkołę Podstawowa nr 11 oraz Młodzieżowy Klub Sportowy Sparta Konin i inne z terenu Miasta Konina. W skład zestawu sprzętu, który umożliwi wspólne biesiadowanie, organizację pikników, warsztatów, pokazów, konkursów wchodzą:
- zestaw: składany stół i 2 szt. ławki z oparciem- 15 zestawów- 15.000 zł,
- namiot ekspresowy o wymiarach- 8x4- 5 szt.- 15.000zł.
Zestaw będzie można szybko zmontować i zdemontować, co sprawia, że jest łatwy do transportowania. Sprzęt będzie składowany w magazynie Ochotniczej Straży Pożarnej Cukrownia Gosławice a jego wypożyczenie będzie bezpłatne. Warunkiem wypożyczenia mieszkańcom Konina będzie opracowany szczegółowo regulamin.
Szacowany koszt – 30 000,00 zł.
Wydział opiniujący – Wydział Kultury, Sportu i Spraw Społecznych, Skarbnik Miasta.