26. DOSTOSOWANIE COP DLA NGO

Imię i nazwisko Wnioskodawcy – Wanda Gruszczyńska
Skrócony opis – Przystosowanie sali konferencyjnej, sali spotkań i holu recepcyjnego w Centrum Organizacji Pozarządowych dla potrzeb organizacji i innych użytkowników poprzez unowocześnienie systemu udostępniania i doposażenie techniczne. W COP odbywa się rocznie ponad 600 szkoleń, pokazów, spotkań i warsztatów.
Pełen opis – W COP dla poprawienia działania Centrum dla organizacji należy zamontować:
- monitor cyfrowy wraz z systemem sterowania w sali głównej, rzutnik podwieszany z wyprowadzeniem zasilania oraz panelem do podłączania źródła obrazu i dźwięku. System wideo - dźwiękowy powinien być uzupełniony o pętlę indukcyjną pozwalającą uczestniczyć w spotkaniach, prezentacjach osobom
z niepełnosprawnością słuchu. Sprzęt wideo powinien być jak najwyższej jakości, w COP często odbywają się prelekcje, szkolenia i pokazy. W 2022 roku miało miejsce ponad 600 spotkań,
- wyposażenie sal (głównej i sali spotkań „szklany pokój") w klimatyzację. Umożliwi to wymianę powietrza w czasie pracy i spotkań w COP. Obecna wentylacja nie zapewnia komfortu pracy dla większych grup, zwłaszcza
w upalne dni,
- system bezkluczowy dla wejścia do COP. Obecnie korzysta z niego ponad 100 organizacji, zastosowanie kluczy elektronicznych (kart) zapewni prosty dostęp dla organizacji posiadających umowy na korzystanie z COP jednocześnie pozwoli na monitorowanie wejść i wyjść danej organizacji oraz zapewni sprawniejszą obsługę odbywających się spotkań i zajęć,
- automatyczne wygaszanie światła i wentylacji w toaletach (może być połączone z kartą wejścia),
- kontrolka wyłączenia sprzętów w części konferencyjnej,
- uzupełnienie kuchni COP o nowe wyposażenie konferencyjne (szklanki, kubki) ekologiczne zamienniki dla naczyń jednorazowych,
- wymalowanie farbą fluorescencyjną (perełkową) jednej lub 2 ścian od poziomu 140 cm na 180 cm wzwyż,
- konieczne jest zaciemnianie okien w dzień latem oraz w innych porach roku, proponujemy rolety tekstylne z materiału odbijającego promienie słoneczne, zwijane i rozwijane ręcznie lub inny zamiennik,
- potrzebne są miejsca do eksponowania logo w postaci baneru, flagi, itp. Może to być listwa drewniana do pinesek, listwa do podwieszania banerów pod sufitem i koniecznie sztalugi,
- potrzebna jest namiastka szatni, np. stabilne wieszaki. Zimą większa ilość wieszaków nie będzie potrzebna, ale podręczne miejsce zawieszania (kurteczka, parasol, deszczówka) też się przyda.
Szacowany koszt – 16 000,00 zł
Wydział opiniujący – Wydział Administracyjno-Gospodarczy/Centrum Organizacji Pozarządowych